Kedves Vásárlónk!

Amennyiben kérdésed van vagy elakadtál a vásárlásban, mielőtt felveszed velünk a kapcsolatot, kérlek szánj néhány percet arra, hogy elolvasod a Gyakran ismételt kérdéseket (GYIK), annak reményében, hogy azonnali segítséget és választ kapsz a kérdésedre.

Kitől tudsz a rendelésekkel kapcsolatban segítséget kérni?

Munkanapokon 08:00-tól 16:00-ig kollégánktól a +36709424222-es telefonszámon tudsz segítséget kérni.

Kitől tudsz a termékekkel kapcsolatban bővebb információt kérni?

Munkanapokon 08:00-tól 16:00-ig segítőkész, szakértő kollégánktól a +36706025567-es telefonszámon tudsz információt kérni.

Lehet bankkártyával, hitelkártyával fizetni?

Webáruházunkban a megrendelt termékek összege bankkártyával és hitelkártyával is kiegyenlíthető.

Mennyi időt vesz igénybe a kiszállítás?

A kiszállítás, amennyiben a megrendelt termékek készleten vannak, 1-3 munkanapot vesz igénybe.

Szükséges regisztrálnom az oldalon ahhoz, hogy rendelni tudjak?

Nem szükséges regisztrálni a vásárláshoz, webáruházunkban van lehetőség regisztráció nélküli vásárlásra is.

Van Magyarország teljes területére kiszállítás?

A webáruházunkban megrendelt termékeket a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. szállítja ki, Magyarország teljes területére történik a kiszállítás.

Az oldalon szereplő árak nettó vagy bruttó árak?

Az webáruházunk oldalán található összes ár bruttó ár, az ÁFA-t (27%) tartalmazza.

Nem találom, nem kaptam számlát a kiszállított csomagban.

A sikeres megrendelés után (miután a megrendelést jóváhagytuk) a megrendeléskor megadott email címre, névre szóló számlát küldünk ki.

Nem tudok bejelentkezni a regisztrációkor megadott jelszóval.

Amennyiben elfelejtetted jelszavad, úgy új jelszó igénylésére a bejelentkezési felületen (elfelejtett jelszó) van lehetőség.

A csomagom sérült vagy nem azt kaptam, amit rendeltem.

Amennyiben sérült vagy nem az általad megrendelt termékeket kaptad, kérjük lépj velünk kapcsolatba a +36709424222-es telefonszámon.

Back to Top