Kedves Vásárlónk!
Amennyiben kérdésed van vagy elakadtál a vásárlásban, mielőtt felveszed velünk a kapcsolatot, kérlek szánj néhány percet arra, hogy elolvasod a Gyakran ismételt kérdéseket (GYIK), annak reményében, hogy azonnali segítséget és választ kapsz a kérdésedre.
Kitől tudsz a rendelésekkel kapcsolatban segítséget kérni?
Munkanapokon 08:00-tól 16:00-ig kollégánktól a +36709424222-es telefonszámon tudsz segítséget kérni.
Kitől tudsz a termékekkel kapcsolatban bővebb információt kérni?
Munkanapokon 08:00-tól 16:00-ig segítőkész, szakértő kollégánktól a +36706025567-es telefonszámon tudsz információt kérni.
Lehet bankkártyával, hitelkártyával fizetni?
Webáruházunkban a megrendelt termékek összege bankkártyával és hitelkártyával is kiegyenlíthető.
Mennyi időt vesz igénybe a kiszállítás?
A kiszállítás, amennyiben a megrendelt termékek készleten vannak, 1-3 munkanapot vesz igénybe.
Szükséges regisztrálnom az oldalon ahhoz, hogy rendelni tudjak?
Nem szükséges regisztrálni a vásárláshoz, webáruházunkban van lehetőség regisztráció nélküli vásárlásra is.
Van Magyarország teljes területére kiszállítás?
A webáruházunkban megrendelt termékeket a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. szállítja ki, Magyarország teljes területére történik a kiszállítás.
Az oldalon szereplő árak nettó vagy bruttó árak?
Az webáruházunk oldalán található összes ár bruttó ár, az ÁFA-t (27%) tartalmazza.
Nem találom, nem kaptam számlát a kiszállított csomagban.
A sikeres megrendelés után (miután a megrendelést jóváhagytuk) a megrendeléskor megadott email címre, névre szóló számlát küldünk ki.
Nem tudok bejelentkezni a regisztrációkor megadott jelszóval.
Amennyiben elfelejtetted jelszavad, úgy új jelszó igénylésére a bejelentkezési felületen (elfelejtett jelszó) van lehetőség.
A csomagom sérült vagy nem azt kaptam, amit rendeltem.
Amennyiben sérült vagy nem az általad megrendelt termékeket kaptad, kérjük lépj velünk kapcsolatba a +36709424222-es telefonszámon.